Contact

hs-icon-callcenter
Nous téléphoner
hs-icon-callcenter

Téléphonez-nous

Notre équipe de support vous assistera volontiers si vous avez des questions techniques ou administratives. Nous sommes ici pour vous personnellement !

 

+41 (0)84 800 80 80
(Appels depuis la Suisse 8 centimes / minute)

Hotline administrative

De lundi à samedi
9h à 12h
13h30 à 17h30
 

Hotline technique

De lundi à vendredi
8h à 17h30
Le samedi
9h à 16h

hs-icon-doc-write
Nous écrire
hs-icon-doc-write

Écrivez-nous

Afin de nous permettre de vous aider aussi rapidement et aussi bien que possible, nous vous remercions de formuler votre demande aussi précisément que possible. Vous pouvez également nous joindre à l’adresse e-mail suivante: support@hoststar.com

Tous les champs marqués d'un «*» sont obligatoires et doivent être remplis.

 

Activation duration

Assistance > > Avant de commander / Informations

  • After you have placed an order with us online, we will send you an email containing the details for our PostFinance account along with a link for paying the annual fee by credit card.
  • Our customers usually receive their personal login details to manage their subscriptions within 12 hours after paying the fees (business days). Payments received are posted in our system several times each day.
  • After completing the installation, we will send you an email containing your personal login details.

Hosting & Reseller

  • Even before the DNS change, you can already upload your data via FTP to our servers/your storage space.
  • As soon as the new DNS server is set up for your domain (after this change, the update process usually takes 24 to 48 hours), your domain will be accessible on our servers.

Servers

  • You will receive your personal login details for your vServer by email within 12 hours of making the payment (business days).
  • Once you have received this email, you can fully access your virtual server.
Cet article vous a-t-il été utile?