Contact

hs-icon-callcenter
Nous téléphoner
hs-icon-callcenter

Téléphonez-nous

Notre équipe de support vous assistera volontiers si vous avez des questions techniques ou administratives. Nous sommes ici pour vous personnellement !

 

+41 (0)84 800 80 80
(Appels depuis la Suisse 8 centimes / minute)

Hotline administrative

De lundi à samedi
9h à 12h
13h30 à 17h30
 

Hotline technique

De lundi à vendredi
8h à 17h30
Le samedi
9h à 16h

hs-icon-doc-write
Nous écrire
hs-icon-doc-write

Écrivez-nous

Afin de nous permettre de vous aider aussi rapidement et aussi bien que possible, nous vous remercions de formuler votre demande aussi précisément que possible. Vous pouvez également nous joindre à l’adresse e-mail suivante: support@hoststar.com

Tous les champs marqués d'un «*» sont obligatoires et doivent être remplis.

 

Billing interval

Assistance > > Facture / Paiement

  • Hoststar sends invoices by email approximately 60 days before the respective contract expires.
  • This allows our customers enough time to transfer the subscription fees for the new contract year by the payment deadline. It also allows us during this settlement phase to provide both the domain names and reserved storage space on the servers in due time when the new annual contract is renewed.
  • To ensure your payment is processed quickly and without any trouble, invoices from Hoststar are sent to the email address specified by the customer when they placed their order online or which they have entered as their customer contact later on in My Panel.
  • Hoststar is a modern and innovative company, which is why its entire order and billing logistics system uses fully automated email technology. For this reason, we do not send any invoices by post. This system also ensures that we deliver the full 365 days of service our customers have purchased.
Cet article vous a-t-il été utile?